PRIDE

Da vi skulle sjekke ut den superkjente “pink wall” på Melrose Avenue i LA, fikk jeg et lite sjokk da jeg så at det ikke lenger var noe gigantisk rosa vegg der. Det var kun den ene siden som var gjenværende rosa. Men sjokk gikk fort over til glede da jeg skjønte hvorfor de hadde malt over den sjokkrosa veggen. Det var i forbindelse med juni og “pride-month” at Paul Smith-butikken hadde byttet design. Den store veggen var dekket i alle regnbuens farger, og skulle ligne et enormt pride-flagg. Jeg synes det er så fantastisk, og ble som sagt skikkelig happy da jeg fant ut at det var årsaken til den fargerike, stripete veggen. Det var, naturligvis, utrolig mange som kom for å ta bilder foran regnbueveggen, og jeg kjente jeg ble ordentlig glad på innsiden da jeg så flere homofile par stråle der de tok bilde med veggen. For et bra tiltak!!

(Q) Hva synes dere om konseptet?
(Q) Er dere med på noen slags pride-feiring?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg