Universal Studios

Heisann!

Det har gått noen dager siden vi tok turen til Universal Studios, vi var der på fredag, men jeg har omtrent ikke hatt tid til å dele bildene og opplevelsene med dere før nå. Universal Studios var helt klart en av tingene som sto på listen min over ‘must’s’ når jeg skulle til California. Det var en helt spesiell opplevelse, og jeg digget alt som skjedde på ett og samme sted. Vi tok så klart de obligatoriske bildene foran Universal-globen, og var innom så og si alt vi kunne. Det var både England- og Frankrikeområder, Springfield (The Simpsons-land), Harry Potter-land og masse mer. Vi tok også en guidet busstur rundt om på de ulike studioene og settene til Universal. Der fikk vi sett steder hvor kjente filmer har blitt spilt inn, og lærte masse artig film-fakta. Det var bare utrolig kult! Det var noe å se rundt hvert eneste hjørne, og jeg storkoste meg i ‘filmverdenen’. Jeg tror ikke jeg kan få anbefalt Universal Studios nok dersom dere skal til Los Angeles – det var litt av en opplevelse!!

(Q) Har dere vært på Universal?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg