Morphe x Jaclyn Hill

LA 22:54

Heisann!

I dag har vært en absurd, utrolig morsom og lang dag. Jeg har heldigvis sluppet jetlag i særlig stor grad, og sov fra tolv til halv ni i går. I går var vi innom Target, og jeg fikk handlet meg både litt ny sminke, en bukse og litt annet smått – som jeg godt kan vise i et eget innlegg eller noe slikt. Like i nærheten var det også en Bath and Body Works, og jeg fikk med meg litt derifra også! I dag sto jeg opp, testet litt ny sminke og gjorde meg klar før det bar avgårde til Burbank og Morphe store. Jaclyn Hill, tidenes youtuber, hadde launch på sitt palett i samarbeid med Morphe i dag, og det måtte jeg få med meg. Jeg elsker virkelig Jaclyn, og har siklet etter palettet helt siden hun introduserte det på kanalen sin. Etter kun 45 minutter var det solgt ut på nett, og jeg er sjeleglad for at jeg fikk dratt til butikken. Der sto jeg riktignok i kø i over en time, men jeg ble kjent med tre superherlige amerikanske jenter, så tiden gikk fort! Da vi kom inn i butikken, var jeg helt i hundre, og kjøpte med meg både sminkekostene de er så kjente for og to stykker av palettet (måtte jo faktisk benytte meg av muligheten!). Og så, tror dere ikke selveste Jaclyn kommer kjørende og overrasker oss utenfor butikken?! Det var fullstendig kaos, og jeg tror nærmere tusen mennesker, men jeg fikk søren meg møtt Jaclyn Hill. Det er helt sykt, helt surrealistisk. Jeg er fortsatt i sjokk, kan liksom ikke tro det… Men jeg har møtt mitt kanskje største forbilde of all time. Palettet er helt nydelig, og jeg kunne stirret på det i timevis uten å gå lei – dette har vært en helt super dag!!

(Q) Hva synes dere om innkjøpet?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg