my photo project

Hei dere!

Litt annet enn USA-snakk nå, for jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om et lite prosjekt jeg har jobbet med. Det er ikke veldig stort eller betydelig, men jeg ? for min del ? synes det er litt, eller ganske, stas. I ett av mediefagene jeg hadde i andre klasse, fikk vi et valgfritt sideprosjekt i starten av skoleåret. Jeg prøvde mitt beste på å være kreativ, og tenkte at en bildeserie var midt i blinken for meg. Jeg bestemte meg deretter for å fotografere Helgeroas solnedganger gjennom ett år, og samle de beste bildene til en stor, magisk bildeserie. Det har vært et prosjekt jeg har gjort utenom skoletid dette året, og sluttresultatet ble jeg faktisk veldig fornøyd med. Det gjorde for så vidt læreren min også, da han gav meg en 6?er på oppgaven! Så bestemte jeg meg for å ta prosjektet ett steg videre ved å lage en fotobok/brosjyre ut av det på oppfordring fra en av mine fine medelever, Helene, som gjorde det samme med sitt prosjekt. Jeg ordnet litt med layout og design, og fikk til slutt en ganske ålreit fotobrosjyre (som jeg lurer på å bruke som portofolio i tillegg). Jeg printet den ut på mandag, og ble så fornøyd og solt over å kunne ha prosjektet mitt i hånden. Er kanskje ikke stas for så mange andre enn meg, men jeg er en smule gira, haha

(Q) Hva synes dere om prosjektet?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg