en lang flytur.

Publisert 17.47 lokal tid

Hei fra Amerika!

Det er litt sprøtt, i skrivende øyeblikk sitter jeg på flyet. Men fly-nettverket fungerer dessverre ikke, og jeg kommer meg derfor ikke på nett før vi lander og kommer oss på hotellet (vil jeg tro). Nå flyr vi over nord-øst i USA, og har drøye fire timer igjen før vi lander i Los Angeles. Vi mellomlandet i Frankfurt, hvor vi ventet rundt halvannen time på dette flyet. Totalt flyr vi i noe rundt 13 timer, og det blir fort litt lenge i fly.  Det er lite som får tida til å gå, liksom. Servicen på dette flyet er vanvittig bra, i alle fall. Vi har to etasjer (!!), tv-skjermer på setene til passasjeren foran, slik at vi kan se på et utvalg av filmer og lignende som ligger inne der. Det er også god oppvarting her ? flyvertinnene kommer stadig med drikke og snacks til oss, til og med vin er gratis her. Det gleder en smålig fly-lei sjel, haha! Nå skal jeg fortsette nedtellingen til vi nærmer oss Cali, mens jeg hører på podcast og musikk. Vi snakkes når jeg har landet (eller dere leser dette da, well). Håper dere har en fin dag!

(Q) Hvordan er deres dag? (natt, hihi)
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg