countdown

Hei!

I går var så utrolig koselig, og i tillegg til den nære familien, fikk jeg hilst på en haug av vennene til farmor og farfar. Farmor er forfatter, og har skrevet både lærebøker og diktsamlinger. Dermed ble jeg også introdusert for en av damene i forlaget på Cappelen Damm (!!), noe jeg må si var ganske kult. Da det nærmet seg slutten på selskapet, dro jeg rett videre til min kjære Malin som feiret sin 18-årsdag. Der var det igjen masse hyggelige mennesker – både folk fra klassen, hennes venner fra Tønsberg og jentene i gjengen. Så det ble en vellykket dag og kveld. I dag sov jeg rimelig lenge, og kom meg i dusjen først klokken halv ett. Late dager, haha – det er så deilig! Jeg driver og pakker til USA nå, og sliter litt med å finne ut av hvor mye jeg skal ha med meg og slikt. Jeg må jo ikke pakke med meg for mye, men det er et poeng å ha med seg noe.. Herlighet, det er kun TO små dager til vi drar! Det er nesten ikke til å tro… Jeg tror faktisk ikke det har gått opp for meg, for det virker enda litt uvirkelig. Jeg gleder meg sånn! Nå får jeg pakke litt videre, og balansere det ut med litt sol, det er så deilig vær utendørs, så jeg skal prøve å jobbe litt med brunfargen før jeg drar på ferie (innser at tiden på det begynner å bli en smule knapp). Ha en fin dag!

(Q) Har dere noen reiseplaner for ferien?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg