storfeiring

Heisann!

 I dag våknet jeg av en telefon fra en frilans-kollega av meg som slet med å få nøkkelkortet sitt til å virke på jobben. Da hev jeg meg opp og slang på meg noe klær før jeg nærmest stormet ut døra og kjørte til jobben og lånte henne kortet mitt. Litt brå start på dagen, men det var både en smule morsomt og veldig hyggelig, da! Så spurte Thea om jeg ville være med henne en kort tur til byen for å handle en kjole, og da bar det plutselig til byen igjen, haha. Nå har jeg fikset meg i en times tid, for klokken tre skal farmor og farfar feire både 70-årslag (for begge to) og gullbryllup!! Det er ikke verst… Så det blir en enorm feiring med masse mennesker, masse taler og sikkert masse god stemning. Jeg har på meg en kjole som jeg kjøpte i Sverige med jentene, og jeg er helt forelsket i den! Best av alt, jeg fant den på salg på Gina Tricot. Da var jeg solgt – og jeg elsker den! Nå får jeg hive meg rundt og gjøre det siste lille før vi må kjøre til the great celebration!

(Q) Har dere noen store feiringer i løpet av helgen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg