its been a long day

Hei!

I dag har jeg ikke engang rukket å være hjemme og slappe av, jeg har fartet siden klokken syv. Alarmen min ringte seks, og da fløy jeg opp, sminket meg, ordnet meg ferdig, og ble hentet av stefaren min en time senere. Da satte vi kursen mot Oslo, og til tross for ekstremt med kø, kom vi oss dit på rett under to timer. Der skulle jeg hjelpe til med varetelling på jobben hans. En passelig trøtt meg og masse varer og tall var kanskje ikke den absolutt beste kombinasjonen, men det kom seg etter hvert. Jeg var på et ærend klokken tolv, også i Oslo, før vi gjorde oss ferdig på jobben til Ben. Vi la ferden hjemover da klokken var halv tre, og sto i kø hele veien til Vestfold. Og så sliten som jeg var, så sloknet jeg totalt i bilen. Jeg kom inn døra her hjemme for i underkant av en halvtime siden, og kjenner det skal bli okei med en kveld hvor jeg bare kan ta det med ro og slappe av. Nå har jeg ordnet meg en stoor kopp te, og pakker så smått til USA-turen!

(Q) Har dere gjort noe spesielt i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg