off to Sweden

Hei, dere!

Tidlig på’n fra meg i dag. Jeg var oppe halv syv, til tross for skolefri, og skal snart hive meg i bilen og plukke opp jentene. Maren, Helene, Marie og jeg skal på en liten harrytur i dag, og jeg skal hente de rundt åtte. Da jeg fikk lappen, fikk jeg også et gavekort på svenske-ferga, og i dag var den eneste og beste sjansen til å benytte seg av den billetten før vi drar hvert til vårt på ferier og slikt. Så nå har jeg akkurat sinket meg ferdig, og må bare pakke med meg penger og pass (jeg glemmer alltid, men man må vel ha det med selv om det kun er snakk om Sverige-tur?!) og litt annet smått. Vi tar båten som går klokken ti fra Sandefjord, og kan hende vi blir borte en liten stund. Vi snakkes, i alle fall 🙂

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg