birthday up next

Heihei!

I dag har jeg sovet skikkelig dårlig, og det merkes på hele kroppen. Jeg ville ikke ut av sengen da klokken nærmet seg elleve, og kunne sikkert blitt liggende flere timer bare for å ta igjen litt hvile. Jeg blir ofte sånn når jeg ikke får ordentlig dypsøvn (som dessverre er tilfellet altfor ofte). Hvis jeg ligger og drømmer nesten hele natta, klarer jeg ikke hvile mens jeg sover. Det er garantert flere som kjenner til den… Men jeg måtte komme meg opp, for jeg skulle til mamma og de klokken halv tolv for å planlegge litt sommerplaner. Jeg skal fortelle dere hva jeg skal i ett eget innlegg – det er faktisk bare ti dager til vi reiser!! Nå er jeg tilbake igjen, og har sminket og ordnet meg litt, for om halvannen time skal vi ha familiebursdag her hjemme. Det er Thea som feirer, og hun fylte de store 18 på tirsdagen som var. Så det skal feires med familien, og det blir nok stas! Jeg får ordne meg ferdig, ha en fin dag 🙂

(Q) Har dere vært i bursdag i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg