fotoserie og kort skoledag

Hei!

I dag har vi jobbet med et selvvalgt prosjekt på skolen, noe vi for øvrig gjorde i går også. Klassen startet med det da jeg var borte i forrige uke, og derfor hadde ikke jeg noe å jobbe med. Jeg hjalp Helene med hennes prosjekt i går, og var derfor ikke helt ubrukelig på skolen. Men i dag, derimot, hadde jeg jo ikke noe på planen, før klassen skulle vise frem prosjektene. Det skulle være klokken to, og da trengte jeg strengt tatt ikke komme før da. Så jeg sov lenge i dag, og dro en kort tur på kafé, før jeg skulle videre på skolen. Der fikk jeg jobbet med en fotoserie jeg har holdt på med den siste tiden. Det var i hovedsak et sideprosjekt i ett av mediefagene våre, men jeg og Helene valgte å ta våres litt videre, og lage en portofolio-folder ut av dem. Mitt prosjekt har vært å ta bilder av Helgeroas solnedganger i løpet av ett år, og jeg har satt det sammen til en ganske magisk fotoserie. Noe jeg var veldig spent på å vise frem for læreren min. Han likte det heldigvis svært godt, og nå skal jeg få printet ut denne folderen! Det er ganske stas, og jeg gleder meg til jeg kan sitte med en brosjyre aka bildeserie i hånda, som jeg har jobbet med helt selv! Vi printer de trolig ut i starten av neste uke, så nå har jeg gjort siste finpuss på layouten min. Det høres kanskje ikke så veldig ‘big deal’ ut, men jeg synes likevel det er morsomt å kunne ha det helt konkret i en folder. Så ja, det er egentlig det dagen min har bestått av, haha. Nå har jeg sagt meg ferdig, og tar det med ro før jeg skal jobbe i morgen igjen. Vi snakkes!

(Q) Har dere noen prosjekter gående?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg