om å legge beina høyt og hvile

Heisann!

Nå har jeg kommet hjem fra nok en dag på jobben. I dag har jeg jobbet med en samlingsgudstjeneste for alle menighetene i hele byen, og åpning av Bystien her i Larvik. i veldig koselige saker, men de hat tatt litt tid. Det tok meg to timer å være ute på sakene, og så måtte jeg tilbake på jobb og kontoret for å skrive de, ordne med bildene og preppe sakene til nett. Men nå har jeg det overstått, og det kjennes deilig å kunne ta hele kvelden fri. Jeg har virkelig kjent på hvor deilig det har vært å jobbe litt helgevakt igjen (har måttet prioritere skole litt nå en periode i innspurten), og det er lite som er så gøy som å få jobbet skikkelig godt og effektivt. Jeg føler meg i alle fall mye bedre av det! Formen er jo ikke helt der den skal være, men heldigvis krever ikke journalist-jobben så mye fysisk at jeg bli utslitt. Jeg har jo kommet meg fint gjennom to småhektiske jobbdager nå! Vel, skal stoppe å snakke om jobb og denslags, men jeg måtte bare få sagt at det er godt å være litt back on track. Jeg trives best der! Nå tenker jeg at jeg skal koke en kopp te og lene meg bakover med beina høyt. Tar det med ro, og lader opp batteriene litt… Nyt kvelden!

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg