ikke på topp

Hei!

Nå har jeg vært syk i snart en uke. Jeg trodde det var allergi (kanskje det egentlig er det, og at jeg har tidenes allergisjokk), og det startet allerede på mandag. Da følte jeg meg litt uggen, og ikke akkurat i form. Jeg tenkte det gikk over, og hvis det var forkjølelse ville jeg komme meg igjen om ikke så lenge. Men nei. Det har faktisk bare gått nedover siden mandag. Nå har jeg holdt på å snart en uke, og i dag kjenner jeg meg virkelig ikke bra. I går jobbet jeg fra morgenen til ettermiddagen, og dro til Malin etter det. Jeg ble hos henne hele kvelden, og vi hadde det utrolig hyggelig! Men da kjente jeg på en måte at jeg var ganske ferdig. Da jeg våknet i dag fikk jeg omtrent ikke puste fordi halsen min er så tett. Men sånn er det jo i blant. Kanskje det er allergi, kanskje det er forkjølelse, og kanskje det er influensa. Vel, jeg er i alle fall lei av å knaske paracet og halspastiller. Nå får jeg ta det rolig resten av dagen, og så skal jeg jobbe litt i morgen igjen. Vi snakkes!

(Q) Er det noen flere som ikke er i toppform?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Broren min hadde kyssesyken for noen måneder siden, og noe av det du beskriver når du er dårlig høres ut som slik han var, kanskje greit å få sjekke om det er no ala det? For plutselig på skolen hans var det mange som hadde det. God bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg