kafé i solsteiken

Heisann!

I dag har jeg virkelig tatt meg i nakkeskinnet og kommet meg ut litt. Jeg Var jo hjemme og inne i omtrent hele går, og merket at jeg ble skikkelig rastløs av det. Så da jeg våknet i dag var det første instinktet mitt å dra på kafé. Jeg hadde så lyst til å bare koble av, sitte i deilige omgivelser med en deilig kopp kaffe. Så kunne jeg også fått redigert litt bilder og videoer, blogget, planlegge den kommende uka, og kose meg med en god bok – uten å bli liggende i senga mi og gjøre alt sammen. Og jeg føler meg mye freshere av å kunne sette meg på en kafé og få unna noen gjøremål. Mye deiligere! På vei til favorittkafeen, Hungry Hearts, møtte jeg på min fine venninne Sofie. Hun jobber i en av nabobutikkene her, og jeg måtte bare stikke innom henne for å slå av en prat – det er evigheter siden vi har sett hverandre. Det var så hyggelig, og vi ble søren meg stående og skravle i nesten to timer, mye å catche opp! Jeg digger utstrålingen hennes, og det var skikkelig fint å se hun igjen! <3

 fineste snuppa!

(Q) Hvordan tilbringer dere fredagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg