Alter Ego

Heisann!

Ettersom de siste dagene har måttet gå til eksamen, har jeg enda ikke rukket å fortelle dere om festlighetene fredagen som var. Sammen med tidenes jenter, hadde vi dekknavnslipp for russegruppa vår. Man kan sikkert spekulere i om hvor tidlig ute vi var osv., men det er tross alt en god del andre grupper som har sluppet navn før oss, så vi følte liksom bare at nå var den perfekte tiden for at vi skulle røpe dekknavn og kle oss i skikkelig kule gensere med logo og hele pakka! Vi er ikke bussruss, hvis noen skulle lure på det. Vi har valgt å være en vandregjeng med liv og røre, noe vi er skikkelig fornøyde med. Så forrige fredag hadde vi leid et lokale og rigget i stand, før det braket løs på kvelden. Fy føren så gøy det var! Bare det å endelig kunne vise frem logoen vår, gå i gensere med den på, og at folk liksom hører om oss – jeg synes bare det er så kult, jeg! Det kom mange gjester, og vi spilte musikk på full guffe. Været var jo også helt supert, så vi fikk både festet utenfor og inne i lokalet. Som dere kanskje har fattet i tittelen, så heter vi da “Alter Ego 2018”, og jeg digger virkelig navnet.. Vi har sikkert tusen bilder fra kvelden, men jeg tenkte jeg kunne dele noen minneverdige øyeblikk med dere, haha – enjoy!

(Q) Hva synes dere om bildene/dekket?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Hei. Deilig å være tidlig ute med russeforberedelsene, da. 🙂 Jeg var russ i 2003 (herremin så fort tiden har gått), men fikk lungebetennelse og gikk da glipp av halve russeperioden. Men det var moro så lenge det varte. 🙂
      Jeg tenkte jeg skulle sende deg en mail om en jobbmulighet, men så ble jeg litt usikker på om mailadressen som står her på bloggen din stemmer..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg