eksamen rundt hjørnet

Hei, dere!

I dag startet jeg helt avslappet, og hadde all verdens tid til å våkne og strekke ut i senga – i motsetning til i går liksom… Så jeg holdt på i lange tider med mobilen min og diverse sosiale medier, før jeg omsider kom meg opp og inn i dusjen. Jeg fikk kledd på meg en t-skjorte og en bukse (i stil med det fine været utendørs), og gikk ned til kjøkkenet for å sette på kaffetrakteren. Jeg har kanskje nevnt det før, men jeg har blitt så mye mer fan av trakterkaffe i det siste. Vi har en nespresso-maskin, og en haug med sånne kapsler, men de bruker jeg omtrent bare når jeg skal lage meg diverse latte-varianter og liknende. Når jeg bare vil ha vanlig, svart kaffe er det som regel trakteren jeg går for! Så nå er jeg vel på min tredje kopp, og tar det med ro før det braker løs i morgen. Jeg har nemlig eksamen. I og med at jeg går medier og kommunikasjon  vi opp i medie-eksamen i andre klasse. I fjor var jeg jo så heldig at jeg slapp både muntlig og skriftlig eksamen, men i år kommer jeg ikke utenom medie. Halve klassen hadde torsdagen og fredagen som var, og resten av klassen har i morgen og tirsdag. Vi kan enten komme opp i lyd, video eller magasin (tekst, bilde, grafisk), og jeg håper så innmari på sistnevnte. Tanken på de to andre skremmer meg.. *crossfingers* Nå tror jeg bare det gjelder å psyke seg opp så godt som overhodet mulig, for jeg kan ikke forberede meg på så veldig mange områder.. Det er mentalt det gjelder nå, hehe 😉

(Q) Har dere også eksamen nå?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg