den nittende mai

Hei!

Sola skinner endelig igjen, etter litt for mange dager med grå skyer og tung luft. Dagen startet også ganske grå, jeg tror til og med det var litt regn i lufta også. Men for et par timer siden ble det veldig mye varmere, og nå skinner jammen sola – deilig! Jeg har brukt fridagen min godt, vil jeg si. Smoothie, Friends på skjermen og rigging av lokale. For i kveld, om kun noen timer, skal jeg og den fineste jentegjengen min ha dekknavnslipp for russetiden. Nå er strengt tatt de eldres russetid nettopp ferdig, men mange andre har jo startet tidligere enn oss, hehe. For de som skulle lure så er vi ikke buss, men en stor, herlig vandre-gjeng. Jeg gleder meg så masse til å gå i hettegensere med logoen vår på, og bare feste løs! Altså, jeg skal nok ikke ta helt av, men med et stort lokale, anlegg og masse mennesker, kan det bare bli bra! Nå holder jeg på å sminke og ordne meg litt før vi jentene skal vorse sammen – før alle gjestene kommer. Dette blir spennende!

(Q) Hva er deres fredagsplaner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg