like før nasjonaldagen

Heisann!

I dag har ting gått i ett sammenhengende kjør. Jeg har vært på skolen, en kort tur til byen, kjørte ei venninne hjem, var innom mormor, spiste hos farmor, enda en tur til byen, hjem og nå skal jeg snart ut for å hente stefaren min. Han kommer hjem fra jobb, og jeg har lånt bilen hans i dag. Etter det skal jeg på møte med russegruppa vår, noe som sikkert blir artig (for vi har snart slipp!). Så beklager for at jeg haster litt rundt i dag, men det er sånn noen dager er i blant. Jeg kjenner det hvert fall på hele kroppen og i hodet at jeg er en smule sliten. Får heller lade opp med en, forhåpentligvis, god natts søvn før den store dagen! I morgen er jo søren meg 17. mai, en av mine favorittdager i året!! Det er bare så mye perfekt med den dagen, og jeg liker alle tradisjonene som hører med. Bunaden henger klar på døra mi, og skjorta er nettopp strøket. Jeg gleder meg som en liten unge! Om jeg får til å oppdatere noe i morgen, må jeg nesten se an, for programmet pleier gjerne å være ganske fullt. Men det er jo halve moroa! 

 lite som er så vakkert som dette!

(Q) Hva er deres planer for morgendagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg