litt av en uke

Hei!

Herlighet, det har skjedd så mye denne uka, og på meg virker det som om alt har foregått i høyt tempo. Jeg har jo kun rast fram og tilbake, hit og dit. Mye skyldes kanskje at jeg farter litt ekstra siden jeg har lappen, men det har skjedd litt av hvert av annet også. Jeg hadde to fremføringer denne uka, i tillegg til en medieoppgave jeg prøver å jobbe ganske hardt med. Jeg la veldig mye arbeid ned i de to presentasjonene som var i norsk og samfunnsfag, og det viste seg å gi gode resultater – det er innmari deilig å gå ut derfra med 6 i både norsk bokanalyse/omtale/tolkning og samfunnsfagkonflikt om Tsjetsjenia. Kan i alle fall lette de to av skuldrene mine. I går jobbet jeg jo, og hadde det veldig fint på jobb. Fikk laget en sak, og avtalte også et intervju som jeg hadde i dag. Så var jeg med på danseforestillingen til kollegaen min sin datter, noe som var utrolig søtt og koselig! Til sist var jeg på Nordbyen med Helene for å handle på ‘kveldsåpent’ med masse salg. Jeg var vel såvidt hjemme, hehe.. Nå har jeg som sagt jobbet litt i dag også, men ble ganske raskt ferdig med den artikkelen – så nå tar jeg helg med (ganske) god samvittighet. Senere i kveld skal jeg til Leah med flere av jentene og ha grillfest. Det kommer nok til å bli utrolig stas!

(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg