regntungt

Heihei!

Det ble to veldig stressende dager på starten av denne uka.. Både mandag og tirsdag har jeg såvidt vært hjemme, og den tiden jeg har det, har som regel gått til skole. Jeg har nemlig litt å jobbe med denne uka. I dag hadde jeg en bokanalyse-omtale-ish i norsk, som krevde ganske mye. Jeg hadde heldigvis forberedt meg godt, og lagt inn mye arbeid i denne oppgaven, så da var det godt å kunne gå ut av rommet med en 6’er! Små lettelser… Det gjenstår fortsatt litt til fredag, og da kan jeg krysse noen vurderinger av lista. Det blir deilig å få gjort ferdig det som trengs nå før eksamenstiden starter – det er jo bare i overkant av en uke til vi skal opp i medie-eksamen. Begynner å grue meg passelig mye nå… I går var jeg i Oslo, og på veien min til togstasjonen på Nasjonaltheateret møtte jeg på et av mine store forbilder, Camilla Pihl! Jeg gikk rett forbi henne, og klarte ikke dy meg – så jeg stoppet opp, og vi ble stående og skravle litt, faktisk. Herighet, den dama er en himla stor inspirasjon for meg, og det var litt surrealistisk å snakke med henne, hun var jo så hyggelig og varm! Det var en skikkelig rar og morsom opplevelse midt på Frogner, haha 🙂

(Q) Hvordan er dagene deres for tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg