grå-søndag

Heisann!

I dag var det ikke like fint vær utenfor vinduet mitt da jeg dro opp gardinene mine i morges. Temperaturen har sunket, skyene dekker for sol og blå himmel, og vinden er surere. Men det gjør meg ikke så mye akkurat i dag. Jeg har en skoleoppgave jeg skal prøve å få skrevet ferdig i dag. Skal komme i gang med den om ikke så lenge. Jeg føler meg litt slakk i dag, og har blitt litt satt ut av det som enten er forkjølelsen eller allergien min. Da jeg sto opp skulle jeg gå ned for å lage meg en kopp kaffe, men kjente at isteden for kapsel-kaffe, var jeg mye mer fysen på å trakte en kanne med trakte-kaffe. Det hender jeg gjør det, og jeg blir like positivt overrasket hver gang. Jeg liker egentlig det bedre, tror jeg! Så nå er jeg på min andre kopp for dagen, og koffeinen er på vei til å gjøre meg litt kvikkere, haha. Vel, vi får snakkes – ha en fin søndag!

(Q) Hvordan tilbringer dere søndagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg