årets mediepris

Heihei!

De siste to dagene har jeg omtrent ikke gjort annet enn å kjøre, haha! De som nylig har fått lappen (eller husker hvordan det var) kan vel kjenne seg igjen.. Det har vært så gøy. Onsdag kveld dro jeg med Helene på roadtrip, og uten noen peiling på hvor vi skulle, kjørte vi i over tre timer rundt i Larvik og Sandefjord – jeg elsker når vi bare er så spontane! 

Så har jeg jo helt glemt å skrive om en av mai’s største begivenheter, som foregikk i går. Men da var det altså duket for Medieprisen igjen. Som noen av dere kanskje husker, var jeg nominert i to kategorier i fjor. Og ikke bare det, men jeg gikk av med seieren i begge de to kategoriene også! Det var en helt spesiell opplevelse. I år var jeg faktisk heldig nok til å bli nominert igjen. Riktignok bare en nominasjon, men halo, det er jo fortsatt ganske prestisjeverdig når det er så mange bidrag med! Så jeg var nominert i kategorien “tekst, portrett”, men vant dessverre ingen pris i år. Hun som vant hadde skrevet et helt fantastisk portrett, og fortjente prisen. Jeg synes jo det er utrolig gøy bare å være nominert! Kleskoden og temaet for årets prisutdeling var fargerikt, så jeg stilte opp som best jeg kunne, uten at det skulle se grusomt ut (jeg foretrekket jo svart, hvitt og grått til det meste, haha). Men gårsdagen var veldig vellykket, og vi koste oss masse med prisutdeling og godvær!


med fineste Emilie!!

(Q) Har dere vært med på noe liknende?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg