Jeg har fått lappen!!

Heisann!

Jeg er i lykkerus akkurat nå. Det er bare helt sykt! Som tittelen viser til, har jeg nå endelig fått billappen. Jeg har ligget en stund etter, og startet ganske sent med kjøretimer osv.. Jeg fylte jo 18 i januar, men har skjønt både selv, og hørt fra maange andre, at det slettes ikke er noe stress med å vente litt. Men det er til gjengjeld dødsens deilig når jeg endelig kan si at jeg besto oppkjøringen i dag! Jeg klarte jo teorien for litt over en måned siden, og har virkelig kjørt mye og intensivt for at jeg skulle bli best til oppkjøringsdagen. I dag var den her, og jeg klarte meg fint. Dette må være en av de største lettelsene jeg har kjent på i hele mitt liv. Det er virkelig hundre kilo av skuldrene, og jeg slipper å tenke på øvelseskjøring og trening. Det er så deilig! Jeg har allerede vært på en skikkelig roadtrip med Malin og Sara. Vi var blant annet i Tønsberg, og fikk kjørt mye rundt i Larvik. Åh, dette har jeg ventet lenge på, dere!! 🙂

(Q) Har dere billappen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg