natt til første

Heisann!

Da var mai kommet.. må si, som alle andre ganger, at april suste unna. Jeg tror det er det at jeg føler jeg ikke henger med på alt som skjer. At jeg liksom er ’tilstede’ i noen tilfeller, mens andre ganger, er jeg litt borte. Har så lyst til å prøve å ta det til meg, jobbe med det. Å bare være litt mer i situasjonene. Det hadde vært ålreit. 
Men nå er det altså siste vårmåned, og sola skinner. Det er i alle fall godt. Jeg og Helene var servitører og jobbet på kjøkkenet i en konfirmasjon i går, og det tok en stund. Vi hadde mye å gjøre, og var ganske så ferdige og slitne da vi var ferdige for dagen. Men så ble jeg mint på at i natt var jo tross alt ‘natt til første’, og ikke lenge etter at jeg kom hjem fra konfirmasjonen ble jeg med noen venner ut for å ‘feire’ denne store begivenheten. Vi var i Kvelde, bygda på andre sida av Larvik, og var der et par timer. Men stemningen var ikke helt hva vi ventet oss, så vi tok et aldri så lite nach i bilen på vei hjem, haha. Koselig var det, i alle fall!

(Q) Har dere også vært ute i natt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg