DIY Marble table

Heihei!

Forrige uke var jeg på bytur med jentene mine, da jeg plutselig fant et jeg har drømt om i lange tider. På Søstrene Grene hadde de fått inn kontaktpapir med marmor-trekk. Jeg er helt svak for marmor, og synes det ser bra ut til absolutt alt. Det var tydeligvis populært, for jeg grabbet medmeg den siste rullen, haha. Jeg har sett flere som har brukt dette til å dekorere bord eller andre flater, for å sprite opp looken på møbler og andre ting. Det er jo bare helt genialt! Jeg kom hjem og så for meg hvor det kunne passe seg med ‘marble-print’. Første prosjekt ut ble sminkebordet mitt. Det er i utgangspunktet helt hvitt, og toppen på det hadde blitt utrolig kul med litt marmor. Så jeg tok frem saksen, en linjal og kontaktpapiret mitt, og startet å måle meg frem. Linjalen brukte jeg også til å flate ut kantene, slik at det ikke ble noen bobler mellom flaten og marmoren. Det ble seende dødsfint ut, og jeg er nyforelsket i sminkebordet mitt, hehe!!


se, såå fint!!

(Q) Hva synes dere om prosjektet?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg