fredagshumør

Hei dere!

I dag våknet jeg opp til snø. SNØ. Det er åpenbart noen som ikke skjønner at vi er i april, og ikke bare det, men helt i slutten av måneden også!! Jeg blir så vanvittig irritert på været, og har lite lyst til å kle på meg vintersko og parkas når jeg skal ut av døra snart. Altså, jeg blir å skikkelig dårlig humør – på en fredag. Det burde ikke vært sånn. I går jobbet jeg igjen, og fikk faktisk gjort en del ting. Var ute på intervju, skrev ut saken, preppet en annen sak, og litt andre småting. Bedre følelse finner (nesten) ikke! Nå får jeg psyke meg opp, og møte snøværet med motet oppe. Haha, høres ut som tidenes tragedie, men det er bare så utrolig kjipt…

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg