pust lettet ut

Heisann!

Denne gangen har jeg en ganske god grunn for fraværet mitt (for en gangs skyld, jeg lover). I går og i dag har jeg hatt prøveeksamen i media på skolen. Og det har vært intensivt! Jeg trakk magasin, eller tekst, bilde og grafisk, som var det jeg håpet på fremfor lyd og video. Selv om det var greit, var ikke nødvendigvis oppgaven like enkel, temaet var litt klønete, og jeg hadde litt vanskelig for å finne ut helt hva jeg ville ha med av kilder osv.. Jeg jobbet stort sett hele gårsdagen med oppgaven, og skrev tekst, tok bilder og samlet informasjon. Klokken to i natt sa jeg meg ferdig, og la meg for å få sove litt. I dag var det ‘eksamen’, hvor vi fikk fem timer på oss til å produsere medieproduksjonene våre. Med andre ord; fem timer med typografi, layout og ‘millimeter-arbeid’. Jeg kom meg greit i mål, og kan vel si meg fornøyd med det jeg leverte. Skulle nok ønsket jeg var litt mer kreativ på design og slikt, men jeg har i alle fall gjennomført med god stil, og da er jeg ganske letta! Det er så deilig å kunne puste ut nå…!


En rimelig sliten versjon av meg selv her..

(Q) Har dere hatt noe form for prøveeksamen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg