slutt på påsken

Hei!

Må si det var ganske greit at andre påskedag havnet på en mandag i år, og dermed forlenget ferien med en dag. Men det fikk meg også til å tenke på hvor sterkt jeg gruer meg til å dra tilbake til skolen igjen i morgen. Neida, det skal nok gå fint, men alle kan vel kjenne seg igjen i tanken min når det er ferie. Det er jo alltids fint å få på plass rutiner igjen, og nå er det jo virkelig siste innspurt før eksamener og diverse. Jeg må gi mye den siste perioden nå, må virkelig få på plass brikkene og fokusere på skole. Håper det lar seg gjøre… Nå skal jeg først la den siste fridagen synke inn – selv om jeg holder på med litt skolearbeid. Kjenner hodet er litt rotete akkurat nå, men jeg skal få det på plass, I will!

(Q) Hva skal dere denne uken?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. Hehe, må bare le litt, (på en god måte) av “Må si det var greit at andre påskedag havnet på en mandag i år”. Andre påskedag er alltid på en mandag kjære deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg