ice coffee and doughnuts

God morgen! 
Tror jeg egentlig kunne spart meg for den, med tanke på at vi er godt ut på formiddagen. Men for meg er det morgen. Eller.. Kanskje jeg bare skulle skrevet ‘God formiddag’, jaja. Jeg våknet egentlig vanvittig tidlig i dag, kokken syv, og trodde ikke jeg skulle klare å få sove igjen, men etter et par episoder med Friends ble øyenlokkene tunge, og jeg sovnet i nesten fem timer til. Vet ikke helt hvordan jeg får det til, men jeg har hatt seriøst behov for søvn og hvile denne ferien. Håper bare det hjelper på skolefronten neste uke, at jeg faktisk har hvilt ut litt. Senere i dag skal jeg på påskemiddag hos tanten min med hele pappa-siden av familien. Det blir sikkert stor stas, og veldig hyggelig. Vi snakkes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg