påskeutstilling

Heisann!

I går ble det plutselig mye som foregikk, uten at jeg helt rakk å stikke innom her i mellomtiden. Påskeutstillingen med mamma og Leah var utrolig hyggelig, og det er bestandig så sjarmerende å se på all den kreative og fargerike pynten de ulike barnehagene har laget for anledningen. Trærne i Leiren i Stavern fylles opp av gule påskekyllinger, fjær og påskeharer. Og det yrer av liv der! Den tradisjonen tror jeg aldri jeg vil legge fra meg… Lenger inne i Leiren er det kunstutstillinger, hvor mange av kunstnerne fra Larvik stiller ut malerier, fotografier, figurer og abstrakt kunst. Det hører også med til tradisjonen – jeg blir liksom alltid litt overrasket over hvor mange gode kunstnere det er her, men som jeg aldri legger merke til ellers. Etter vi hadde kikket innom de ulike kunstrommene, gikk vi for å kjøpe oss is og kakao. Så bar turen hjemover, for det var ikke spesielt varmt i går. Men det var gøy å få det med seg i år og!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere noe lignende der dere bor?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg