langfredag

Hei!

I går hadde jeg en utrolig koselig dag. Først spurte mamma meg om jeg hadde lyst til å være med en tur til mormor og morfar, for resten av familien skulle på uformelt besøk. Jeg kan omtrent ikke huske sist jeg var hjemme hos de, vi treffes som regel hos oss eller en av tantene. Uansett, det var veldig hyggelig, og vi skravlet i noen timer. Så tikket det inn en melding fra Helene som lurte på om jeg ville komme og sitte barnevakt sammen med henne – noe jeg veldig gjerne ville! Så jeg dro rett til henne, sammen med Marie, og vi lagde mat, så på litt TV-show og storkoste oss. Plutselig var jo klokken halv ett, og da var det på tide å komme seg hjemover, haha – tiden flyr i godt selskap! 
I dag har jeg, mamma og Leah planer om å dra til Stavern for å se på påskeutstillingen der. Det er tradisjon i høytiden, og jeg blir bestandig skikkelig glad av å se på påskepynt som barnehagebarn har laget. Samtidig som det er flere kunstnere herfra som stiller ut verkene sine i Leiren i Stavern. Det er ikke til å unngå med en tur dit når påsken først er her. Jeg gleder meg masse!

(Q) Har dere noen koselige påsketradisjoner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg