morning coffee

Heihei!

Jeg vil si “God morgen”, men når jeg ser på klokka innser jeg at det burde revurderes.. Jeg føler bare ikke jeg har kommet ut av morgenfølelsen enda, haha. Nå våknet jeg ganske sent, og ble liggende i sengen og se på “13 reasons why” – jeg har kun én episode igjen (!!). Da gikk plutselig tiden enda fortere, og jeg var ikke ute av rommet mitt før klokken nærmet seg halv ett. Så hoppet jeg i dusjen – å dusje på morgenen er noe jeg sjelden foretrekker, men noen ganger er det sterkt undervurdert fra min side! Koseklærne skled rett på, og jeg gikk ned på kjøkkenet for å lage meg en ‘salted caramel latte’ – jeg er obsessed! Nå nyter jeg den med noen YouTube-videoer, mens klokka tilsier at jeg kanskje burde gjøre noe mer produktivt. Haha, jeg tror denne dagen blir deilig, jeg… 

(Q) Hva gjør dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg