en vårdag i april

Hei!

I dag er en sånn dag hvor jeg bare vil være produktiv, Gjøre masse, føle meg fresh og krysse av alt mulig slags ting fra lister. Jeg har egentlig skolearbeid jeg bør gjøre i ferien, og det vil jeg bare bli ferdig med. Jeg vil lese bøker, og kjenne på at jeg trekker til meg lesestoffet. Jeg vil gå en lang tur i det fine, men kalde, været, konsentrere meg om musikken på ørene og trærne og bladene og blomstene rundt. Jeg vil kjøre en tur, og ha på høy musikk. 

Jeg vil egentlig ganske masse. Men hver gang jeg tenker sånn, ender jeg sjelden opp med å klare å gjennomføre. Jeg gjør sjelden alt det jeg egentlig vil komme gjennom. I dag er liksom en sånn dag. Men jeg vil prøve å gjøre så mye jeg klarer. Kjøre tur, kanskje til og med gå en tur. Sette meg ned og fullføre boka jeg leser. Da får jeg gjort litt parallelt med skole også (leser boka i forbindelse med en norsk-oppgave). Litt produktiv vil jeg i alle fall føle meg i dag. Så det skal jeg prøve å få til. Ha en fin dag, dere!

(Q) Hva gjør dere i påskeferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg