Lillehammer

Hei, folkens!

Ble dessverre litt lenger fravær enn jeg hadde trodd, da internettet vårt her hjemme har streiket helt siden i går kveld. Nå er det endelig oppe og går igjen, og jeg kan fortelle dere om turen vår til Lillehammer!
Litt over 05.00 var jeg oppe på onsdags morgen. Bussen vår gikk ikke fra skolen før syv, men jeg hadde fått det for meg at jeg måtte ha good tid, haha. Fire timer satt vi i buss, og vi hadde det veldig koselig. Da vi kom til Lillyhammer, var første stopp Høgskolen i Innlandet. Der fikk vi omvisning på en film-linje, var innom NRK Hedmark og Oppland, og så blant annet en generalprøve på Klassequizen live i studio. Det var artig å se hvordan en flerkameraproduksjon fungerer, og vi hørte på flere av lærerne der snakke om linja. Da vi kom til hotellrommene våre, hastet vi videre til den lille, skjønne gågata i sentrum. Da hadde vi omtrent to timer på å shoppe litt. Det var så koselig der, med skikkelig fine trebygninger og brostein. Kvelden tilbrakte vi til å ha aktiviteter med klassen, og selv om vi har gått sammen i snart to år, ble vi enda bedre kjent. Skikkelig hyggelig! Dag to var vi igjen tilbake på Høgskolen, og fikk se “Den Norske Filmskolen” med omvisning, og snakk om skolen fra enda flere lærere. Til slutt gjensto det fire timer i buss tilbake til Larvik. Vi har hatt det litt hektisk, men veldig koselig. Det var en bra klassetur, og jeg tror de aller fleste var fornøyde med det vi fikk gjøre der! 

(Q) Har dere vært i Lillehammer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg