Lerche = stemning

Hei!

Fy søren, gårsdagen var bra! Da jeg dro for å møte Helene, var jeg skikkelig spent – og jeg har heller ikke hørt så veldig mye på Sondre Lerche før. Men jeg vet at jeg som regel liker sjangeren han spiller. Vi gikk fra Helene til Bølgen, eller Sanden Scene, hvor konserten var. Det som er så herlig med Sanden er at det blir så intimt og bra stemning. Det var nesten som en intimkonsert, hvor vi gjenget oss foran scenen og danset til den store gullmedaljen, haha. Det var virkelig bra, og jeg ble positivt overraska! Vi storkoste oss, og passet rett inn med folk på godt over vår egen alder.. Sceneshowet var også utrolig, og på et tidspunkt hoppet Sondre bare ned fra scenen, og danset sammen med oss i publikum – vanvittig kult! Kvelden var, kort oppsummert, fantastisk!

(Q) Hva gjorde dere i går?
(Q) Har dere vært på konsert denne uka?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg