spontan og klar

Heihei!

I sta fikk jeg en melding på Facebook fra fineste Helene, som jeg går i klasse med. Hun spurte om jeg hadde lyst til å bli med på Sondre Lerche, han har konsert på Bølgen i kveld. Jeg ble utrolig gira, og hadde jo ikke akkurat andre planer for lørdagskvelden. Vi avtalte at jeg skulle komme til henne, og så skulle vi gå derfra, ned til kulturhuset. Herlighet, jeg digger når sånne spontane ting dukker opp! Det er jo så hyggelig – og jeg har aldri sett Sondre Lerche opptre før, så jeg gleder meg skikkelig til hele opplevelsen og kosen. Nå får jeg gjøre siste touch på sminken før jeg blir hentet. Vi snakkes!

 -ikke akkurat slik jeg ser ut nå.

(Q) Har dere sett Sondre Lerche live før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg