god hælj

Heisann!

Så var det helg igjen – og som alltid, like godt. Har vært litt nedpå denne uka, og har liksom ikke helt fått til så mye eller klart å konsentrere meg i særlig stor grad. Litt kjipt med sånne uker, men de kommer, de også. Nå skal jeg senke skuldrene over en helg heelt uten planer. Var en liten time i byen etter skolen i sta, før jeg tok buss til mamma. Hun og lillesøsteren min hadde vært en tur i en av nabobyene i dag, og til min overraskelse hadde de faktisk kjøpt tannblekning til meg. Jeg har snakket i evigheter om at jeg hater fargen på tennene mine (som har hatt skikkelig gulskjær fra da jeg hadde regulering), og de var så snille å kjøpe det til meg! Så nå sitter jeg her med Smilelab på tenna og ser på YouTube, haha. Senere skal jeg lage middag, og så tar jeg en relativt rolig fredagskveld. Kos dere i dag!

(Q) Hva er deres planer for fredagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg