møte med heltinnen min

Hei!

Ting har gått så fort denne uka, så jeg har jo ikke rukket å fortelle dere noen ting, nærmest. I går var jeg og mamma på konsert i Porsgrunn, hvor det var Unni Wilhelmsen og Henning Kvitnes som opptrådte sammen. Altså, fy søren, så fantastisk bra! Jeg forguder jo Unni, og liker godt Henning etter hva jeg har sett fra de var med på “Hver gang vi møtes”, men gårsdagen var skikkelig imponerende.. Om noen kanskje klarer å huske det, fikk jeg intervjue Unni da hun spilte i Stavern forrige sommer, og til min store overraskelse husket hun meg igjen fra den gangen. Vi ble stående og skravle etter konserten, og det var helt absurd. Liksom, stå og snakke med din store inspirasjon og heltinne som om dere var gode venninner – det var helt utrolig! Hun er så flott, og virkelig en sånn artist som bryr seg om publikumet. At hun tok seg så mye tid til å snakke med meg, hadde jeg ikke helt ventet meg. I tillegg gav hun meg to plater (for jeg er fortsatt fan av den gode, gamle CD-spilleren), noe som var unødvendig koselig gjort! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, det var liksom så overveldende å snakke med Unni som om vi har kjent hverandre i lang tid – hun er flott!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a6 preset

(Q) Har dere vært på konsert i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg