relief

Heisann!

Været har fortsatt like godt som det var på søndagen, eller varmen har kanskje ikke vært like strålende som da.. Men sola har skint, og lufta har vært varm! Jeg var opptatt med skole i hele går, og til min store skuffelse, klarte jeg ikke helt å gjennomføre det jeg hadde jobbet med. Men sånn går det i blant, jeg fortsetter med den litt til. I dag hadde jeg kort dag, og hadde litt tid etter jeg var ferdig på skolen, frem til jeg skulle til farmor og farfar på middag. Som jeg trur jeg har nevnt et par ganger, har jeg vært veldig sent ute med billappen, men har godtatt at det har skjedd mye annet, og jeg har bare ikke vært helt klar for det. Men i dag fikk jeg surret meg opp til Biltilsynet, og tok teoriprøven. Og jeg besto!! Herlighet, for en lettelse det var! Har tenkt så mye og grudd meg så for den, men nå er de kiloene av skuldrene mine. Nå er det bare oppkjøring son gjenstår, blir så deilig å kunne kjøre rundt i bil snart.. 

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg