lørdagsmys

Heihei!

I dag har vært en sånn dag som bare varer og varer. Lenge. Ikke at det gjør noe, for jeg har kjent at det var deilig med litt lang og god tid på en lørdag, men det er noe med dager som går sakte. Det er litt puslete i blant. Lørdagen har jeg brukt på å hvile hodet, for jeg våknet opp med en relativt ekstrem hodepine etter en laang dag i går. Først noen timer i Oslo, som var hyggelige, men litt slitsomme. Deretter bursdagsfesten til Ada og Embla – som var helt rå! Jeg storkoste meg, og de hadde rigget i stand skikkelig party. Det var helt topp, men jeg var ganske kjørt da jeg våknet opp i dag, hehe. Så derfor gjør det ikke så mye at denne lørdagen har vart litt ekstra lenge (sånn jeg føler det). Jeg har også vært ute og kjørt med stefaren min. Plutselig fant vi ut at vi ville ut av Larvik, og endte spontant opp i Skien. Så vi fikk oss en god kjøretur på kveldinga, for å si det sånn. Koselig var det, i alle fall!

(Q) Hvordan har dere tilbrakt lørdagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg