avokado shake

Heisann!

I dag har jeg gjort nada. Virkelig ingenting. Jeg våknet, og leste gjennom noen blogger før jeg kom meg opp av sengen. Blant dem var Eirin Kristiansen, som jeg får så utrolig mye inspirasjon fra. Hun hadde delt en oppskrift på en avokado shake, som hun skrøt veldig av. Jeg elsker jo avokado, og fikk lyst til å teste ut  oppskriften hennes. Den ble så vellykket, og jeg følte virkelig den gjorde søndagsmorgenen noen hakk bedre! Utrolig god og deilig.. 

Du trenger:
1/2 avokado
1/2 banan
Melk/soyamelk/vaniljemelk
Vaniljepulver/vaniljesukker

NAM!

(Q) Har dere tenkt til å prøve ut oppskriften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg