overgangen til vår

Hei!

Både i går og i dag har jeg kun hatt mediefag på skolen, og da har det gått i mediehistorie og photoshop. Jeg har vært litt sent hjemme begge dagene fordi jeg i går var hos mamma litt, og deretter dro tilbake til pappa. I dag har vi spist middag hos farmor og farfar – da hender det jeg kommer lit senere hjem. I går kveld hadde jeg også vårrengjøring i klesskapet mitt – eller nesten i alle fall. Jeg gikk gjennom en haug av klærne mine og fikk kastet ut litt. Det er så deilig å ha litt bedre plass i garderoben, i tillegg finner jeg jo klær jeg har helt glemt bort med tiden! Det er fortsatt vinter her i Larvik (og store deler av Vestfold, tror jeg), noe jeg ikke begeistrer meg noe enormt over… Jeg var så klar for vårvær og solskinn, men så kommer det en ny ladning med snø – typisk. Jeg venter liksom bare på at den skal gå bort, jeg vil ikke ha glatte veier og snø i skoene. Skal smøre meg med litt tålmodighet, men jeg krever sol snart, altså.

(Q) Er det flere som venter på våren?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg