snøfall om våren

Heisann!

I dag har jeg vært på jobb eller i utplassering igjen, og jeg kjørte faktisk mopeden i dag. Til tross for litt glatte veier, og til og med snø da jeg skulle hjem. Jeg hadde liksom trodd at snøen hadde gitt seg for i år da den gikk for en ukes tid siden. Men de to siste dagene har det kommet litt snø med jevne mellomrom, og i ettermiddag snødde det virkelig mye… Jeg har vært hjemme en liten stund, og prøvd å få mest mulig varme i huset – merker hvor innmari frysepinne jeg er, altså. På jobb i dag var jeg på to saker, og fikk skrevet ferdig en av dem. Jeg følte meg faktisk veldig effektiv i dag, og det er ingenting som er så deilig som å føle at man mestrer ting. Jeg skal skrive ut den siste saken i morgen etter skolen, og så er det etterlengtet helg! Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan er vårværet hos dere?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Nesten sånn var dagen min i går. Jeg våknet til snø, men utover dagen og når jeg var ferdig på jobb om ettermiddagen så var det plutselig små tegn til vår og ikke noe snø igjen. Ulempen var at det ble mye vann da. Men i dag har det vært veldig deilig vårvær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg