mot ferieslutt

Heihei!

I går var jeg hos Kristian fra klassen, sammen med flere i media-gjengen pluss noen til. Vi hadde det sinnsykt gøy sammen, og stemninga sto i taket, for å si det sånn. Det var så hyggelig! Før det, var jeg hos mamma fordi familien til stefaren min kom på besøk. De bor et stykke unna, så vi ser de ikke så ofte. Vi var først ute og spiste pizza, og deretter dro vi hjem til mamma. Igjen, veldig koselig… Og i dag skal jeg også på farten (eller ikke akkurat), for tanta og onkelen min skal feire familiebursdag, og det pleier jo alltid å være hyggelig. Ellers er det jo fastelavn, og jeg tror det er boller på gang her i heimen – det er stas! I dag er faktisk siste feriedag også, jeg synes den har gått unormalt fort.. Tilbake på skolebenken igjen i morgen, kunne ønske ferien hadde vart noen ekstra dager (jeg er vel ikke helt alene med den tanken?). Vel, ha en fin søndag!

(Q) Hva gjorde dere i går?
(Q) Har dere noen søndagsplaner?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg