chai latte og mopedvær

Heisann!

I dag var jeg ganske tidlig oppe, og hadde god tid på morgenen før jeg skulle til en time i byen halv ett. Da jeg var ferdig der, gjorde jeg bare unna et ærend i sentrum, og turet videre hjemover. Været i dag har vært strålende, og jeg har faktisk tatt frem mopeden. Jeg er jo en smule sent ute med bil-lappen, men det gjør meg ingenting å moppe rundt når været er så fint! Hjemme fikk jeg besøk av fineste Maren, og vi skravlet en del før vi bestemte oss for å ta en spontan kjøretur sammen. Vi endte opp på en kafé i Stavern, Det Gule Galleriet, og koste oss skikkelig med chai latte og cafe mocca der. Det er kun noen få minutter siden jeg kom inn døren her hjemme igjen, og nå skal jeg ta meg litt tid til å slappe av. For snart, eller senere i kveld, skal jeg til Helene sammen med Maren og Marie. Det kommer til å bli stas, og vi skal ha en ordentlig kose-kveld. Perfekt måte å runde av dagen på… Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan har deres dag vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg