milk and honey

Hei, dere!

Var nok en tur i Oslo i går, men med en annen hensikt. Jeg og pappa fikk oss en liten tur, og vi fikk også tatt en lynrask runde i Bogstadveien. Vi endte opp på en Starbucks og tok en kaffe før vi dro hjem igjen. Koselig var det, i alle fall. I dag er ikke planene av det største slaget. Jeg har blitt forkjølet etter å ha gått med en sånn ‘halv-forkjølelse’ i et par dager nå. Det er kjedelig, men typisk for denne tiden av året. Jeg har laget meg favorittdrikken når halsen min er sår og vond; melk og honning. Det er så deilig, og smører halsen i tillegg! Kommer nok til å gå noen kopper av det i dag, hehe. Ellers skal jeg få gjort ferdig en oppgave i media, og levere den i løpet av dagen. Så hadde jeg også håper jeg rakk og gå meg en liten tur – får se an tid og form. Ha en fin dag 🙂

(Q) Er det noe flere som også har blitt forkjølet?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg