gopro

Heihei!

For en liten stund tilbake fikk jeg følelsen av at jeg virkelig kunne trenge en Gopro i livet mitt. Jeg tenker det bestandig når jeg er på ferie eller gjør noe kult, at nå skulle jeg søren meg hatt et actionkamera til å filme med. Det er jo ikke akkurat midt i blinken å dra med seg speilrefleksen eller mobiltelefonen under vann eller i slalåmbakken. Så veldig spontant fikk jeg pappa med meg til nærmeste Elkjøp og bladde ut noen av bursdagspengene mine på et splitter nytt GoPro Hero 5, som har vunnet en rekke tester. Jeg er så himla fornøyd med kjøpet, og har brukt det en god del allerede! Jeg elsker designet på det lille kameraet, og hvor fint og kompakt det er. Rett og slett in love!

(Q) Hva synes dere om innkjøpet?
(Q) Har dere et actionkamera selv?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg