morsdagen som var

Hei!

I går forsvant dagen helt for meg, men på en god måte. Jeg våknet tidlig, og avtalte med min gode kollega og venninne at jeg kunne dra på besøk til henne. Det var superkoselig å være der, og de er alltid like skjønne å være med. En skikkelig gla’-start på søndagen! Så spurte stefaren min meg om jeg hadde lyst til å være med å feire mamma i anledning morsdagen som var i går. Vi ble enige om å dra ut for å spise, og endte opp i Porsgrunn på en wok-restaurant i byen der. Plutselig hadde dagen flydd av gårde, og kvelden hadde jeg satt av til kino med jentene. Vi så på Fifty Shades Darkes – og altså.. Jeg digget den! Da jeg kom hjem halv tolv var jeg akkurat passe sliten, og krøp etter hvert til sengen. Med andre ord var gårsdagen veldig hyggelig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Q) Feiret dere morsdagen på noen spesiell måte?
~Mathilde~

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg