dåpsklar

Hei!

I dag ble det tidlig på’n, gitt… Kanskje det er like greit siden det er skole i morgen, og jeg garantert ikke kommer meg i seng før et godt stykke over midnatt. Fetteren min skal døpes i dag, og det starter i kirken klokka ti, derfor måtte jeg opp kvart på åtte i dag. Barnedåp er alltid koselig, både i kirken og feiringen etterpå. Vi skal bare være hjemme hos tante og onkel, hvilket gjør det enda deiligere! Jeg hat akkurat rukket å sminke meg ferdig, og skal snart hoppe i bunaden før mamma og resten kommer og henter meg. Jeg virkelig elsker å gå i bunad. Det er like stor stas å finne den frem hver vår, og nå er jeg ekstra gira – fordi jeg slipper å vente noen måneder til nasjonaldagen og eventuelle konfirmasjoner. Det er noe med den nasjonalfølelsen av å gå i bunad, jeg blir sikkelig glad!

(Q) Hva er deres planer for søndagen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg