ice skating

Heisann!

I dag har vi jobbet med identitet og sosialisering i media, noe jeg egentlig interesserer meg veldig for. Men i dag var jeg så himla trøtt at jeg såvidt klarte å yte noe som helst av den teorien.. Krysser fingre for at jeg henger med. Men så hadde vi gym, og for litt variasjon, sto vi på skøyter i dag! Vi har en veldig koselig skøytebane på torget i Larvik, og der var vi i siste økt i dag. Altså, jeg har ikke stått på skøyter på maaange år, men det gikk mye bedre enn forventet! Nå sitter jeg hjemme – fortsatt i ullundertøy, og drikker en kopp te. Skal få unnagjort noe norsk og media-arbeid til i morgen, og så tar jeg det rolig. Er. Så. Trøtt.

(Q) Har dere stått på skøyter i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg